lørdag den 27. marts 2010

Arkiver og berømtheder

Efter et vel overstået besøg hos North blev jeg nysgerrig, da jeg faldt over en gammel kasse med 101 sager. Den viste sig at indeholde adskillige toraruller og gulnede pergamenter fra tidernes morgen og Aphrodite (101)s opstandelse. Først så jeg Jochen Shümann demonstrere sætning og bjergning af en 101 spiler fra forlugen. Dernæst glimrede han ved at banke de andre 101ere på Bodensee i matchrace. Så var der en vis Hr. Ussing på banen. I timevis tegner og fortæller Ib om 101 trim; Det er en gammel optagelse, men alligevel er der guldkorn imellem. Så er der optagelser af 101 DM i 1978 og i 1984. Interessant at se, hvordan de sejlede dengang; Spilerhåndteringen var der ihvertfald ikke noget galt med. Endelig fandt jeg en liste over resultatet i 1978. Det er - eller var - et af de resultater, som jeg manglede på "wall of fame". Den er nu opdateret, og til vores historie kan vi nu føje, at en ikke helt ukendt "Richard Jensen" vandt i 1978. Se under Championship i menuen her på siden.

Ja, det er jo ellers tid til at lave båd, men regnen har jo silet ned i dag, så hvorfor ikke gå på opdagelse i arkivet??

:-)
Morten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vælg en profil eller vælg anonym, for at skrive en kommentar. Tast derefter kommentaren, og tryk på send kommentar.